31 de diciembre de 2015

Grupo 2º-3ºESO

Comezamos este curso coa lectura de "Pomelo y limón", de Begoña Oro; estas son algunhas das nosas opinións:



- A mi el libro de Pomelo y Limón me gustó porque me gustan las historias de amor y se ve que los protagonistas luchaban por estar juntos. Otra cosa que también me gustó fue el final, que fuera el portero el que acabar escribiendo el libro.
P.D: sigo viendo raro lo de la bufanda.


- A miña opinión sobre o libro de Pomelo e Limón é bastante boa, posto que me gusta bastante a súa historia. Ao principio era un pouco rollo, pero a medida que ías lendo parecíache bastante interesante: os debuxos que lle manda Jorge a María, e o blog de María, que tiña algo que ver con outra rapaza á que lle pasaba o mesmo que a ela.
Na miña opinión, aínda que xuntase dúas historias, o libro é bastante bo. Firmado Nerea Rey (2ºA)


Na 2ª avaliación pasamos a ler "Poderosa", de Sergio Klein:

Xa comezada a 3ª avaliación estivemos lendo "El ordenador asesino", de Christian Grenier:


un libro intrigante e desconcertante...

No hay comentarios:

Publicar un comentario